CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 junho 2012

Um pedido - a request

Sou eu de novo...
Eu queria saber uma coisa, aliás, gostava de questionar a todos vocês o que gostariam de ver publicado aqui no blog, sejam mais projectos, de que tipo, mais videos, ou tutoriais, etc.
Eu queria começar a disponibilizar alguns tutoriais, sejam eles de técnicas, produtos, elementos decorativos, enfim, gosto mesmo é de partilhar e aprender tb com todos vocês.
Pelo que peço os vossos comentários de forma a eu poder organizar e disponibilizar coisas novas.
Beijokas e fiquem bem.
Mónica

..........
 It's me again...
I would like to know something, in fact, I would like to ask all of you who visit this blog, what you would like to see posted here on the blog, whether it's more projects, and what kind, more videos, tutorials, etc you name it.
I would like to start making a few tutorials, using some of my favourite techniques, products, making embellies, and share them here.
I like to share and learn from all of you also. And therefor, I ask you for your comments in order for me to get started.
Take care,
Monica

0 comentários:

Enviar um comentário

Olá,
as miudas do scrap agradecem o teu comentário.
Bjs